-Laktosintolerant!

Tjenatjena bloggen!
Nu har jag typ nästan packat klart, bara lite andra saker som ska i fast kan inte lägga i det förens imorgon. Så det är ju rätt nice det!:)
Men på tal om något helt annat så är det så att jag antagligen är laktosintolerant, för jag klarar inte av att dricka vanlig mjölk o.s.v. Jag blir typ dålig! Och nu skulle jag bara ta en ostbit, tänkte det kommer la inte hända något. men självklart så funkar inte ost heller. Fast jag visste att jag inte fick äta det men ville bara testa! Men nu ska vi typ till läkaren efter att jag har kommit hem ifrån Gotland så ska vi se om jag är det, och är jag inte det så måste det vara något annat som är fel, men jag menar nu äter jag laktosfria saker och det känns mycket bättre, så då borde det väl vara laktosintolerant jag är? Men nu ska jag ta och gå ut med tess, vi hörs! Puss

 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Aa jag igen då haha :)

Jag ser fortfarande inte texten, den är skit liten, sen har du vitt färg på texten? måste markera för att se den :S

Det är inte bara från min dator har provat på olika och det är likadant på allt.

Du ville att man skulle skriva :)

2009-07-21 @ 20:27:53
URL: http://jennieedholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men ser du ingeting nu heller? för nu har jag ju ändå testat och gjort om det ifrån en annan dator och då funka det bättre!:)

2009-07-21 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback