-Längd,Storlek?!

Jag har tröttnat på alla jävlar människor som är så grymt elaka, dom som verkligen sänker folks självförtroende. Jag har fått höra ända sen jag var liten att jag är så jävla kort,folk har retat mig ändå tills nu. Nu kommer folk med kommentarer. Och jag visar inte mina känslor när jag får höra det, jag vill inte visa att jag blir ledsen. Men innerst inne mår jag skit när jag får höra något sånt. För jag förstår inte vad det är för fel, jag kan inte direkt hjälpa att jag har den längden jag har, ska jag behöva bli straffad för det. Jag tycker egentligen inte det, men detta är väl något jag kommer får leva med. Jag vill inte det, men det finns inte mycket jag kan göra. Alla säger att jag inte ska bry mig, men hur jävla lätt är det när man säkert får en kommentar blick minst en gång VARJE DAG. Det är inte lätt då, man vill bara försvinna. Och låtsas om att det inte var till mig dom sa det. Vad vill dessa människor få ut av detta egentligen? alla skyller på deras självförtroende, men beror det verkligen på det. För alla som säger det ser ju bra ut. Varför måste man ha den snygga modell kroppen, speciellt hår för att bli accepterad? Visst jag har la inte det största problemet, men alla andra som blir MOBBADE för deras längd,storlek och allt vad dom hör. Varför lägga ner tid på att vara så jävla elak mot folk som inte kan göra något åt det. Jag kan inte göra något åt min längd, så det är bara att Acceptera, eller så dra. Hellre vänner som verkligen inte bryr sig om det utan bara låter en vara. Det finns verkligen riktigt jävla äckliga idioter i samhället, vad fan är erat problem. Jag försöker att inte bry mig, jag lyssnar inte på dom. Men det finns tjejer/killar som gör det och det kan sluta med självmord, vem är så dum i hövet att sjunka till en sådan nivå och mobba en människa som är lika mycket värd som DIG!? 
När folk ber mig att "växa upp" för min längd så funderar jag för mig själv, vem är det som egentligen som borde växa upp, inte fan är det jag. Jag blir galen på sånt här, men snälla människor. Sätt er själv i den positionen och tänk om ni själva skulle bli utsatta. Hur skulle ni må?! Jag förstår inte varför man ska trycka ner på andra, låt dom vara, och låt dom se ut hur dom vill, bry er om er själva istället. Håll er åsikt för er själva. Tänk vad det skulle vara bättre.
Detta är så jävla sorgligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e fan tragiskt hemskt människa. hur står du ut med dig själv ditt jävla äckel? :SSSSS

2009-07-21 @ 20:03:17
Postat av: Anonym

Du, gullet! Lär dig svenska innan du kommenterar något på min blogg! och ska du kommentera något så skriv något vettigt! Det är ju frågan hur du står ut med dig själv när du kommenterar sånt här. Moget!:) Puuuuuusssss.

2009-07-21 @ 22:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback