-Vädret?

Tjena tjena bloggen!
Hoppas allt är bra med er, med mig är det lite upp och ner. Vet inte vad som är problemet. Vädret kanske, det är inte det bästa just nu. Jag vill bara ha soool. Det var ju så jävla fint väder innan, och nu är det skit. Vad händer? Någon som håller med om att vi vill ha solen tillbaka?:) Iallafall så har inte min dag vart den roligaste, men jag har seriöst ingen kraft längre,inget humör på att göra något. Bara trött och hängig hela tiden. Men hoppas det går över snart, iaf så har jag bara slappat idag, spela lite kubb med far min, gick ju åt  helvetet. men men. Nästa gång så:) Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, ge mig förslag tack?! Imorgon så åker jag och min familj+moster och kusiner till Danmark över dagen, kan bli riktigt skoj:) Hoppas på sol då, eller iallafall att det är varmt! Nu ska kila, kanske kommer ett inlägg senare.
Pusspuss
 / Hanna Berglund


Kommentarer
Postat av: jennie

du jag kan inte läsa din text, den är för liten :)

2009-07-08 @ 19:14:27
Postat av: Hanna

Tack, ska fixa det direkt :)

2009-07-08 @ 19:15:58
Postat av: Emma

Man ser ingenting av vad du skrivit, så liten text :S

2009-07-08 @ 19:16:22
Postat av: Anonym

Jo, men ska fixa det:O

2009-07-08 @ 19:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback