Backaplan & Ifk Göteborg!

Halloojsan Snöggingar!
Allt bra med er? Med mig är det la hyfsat förutom att jag har ruskigt ont i min kropp, speciellt höften och min svanskota efter olyckan igår. Men annars är det underbart!
Min dag idag har vart grymt bra, börja med att jag var ute på en  powerwalk i ca 1 timme, grymt skönt var det! Sedan körde min bror och Erik mig till Stan för att jag var tvungen att köpa en dataväska, men så fanns det inte där för min 17 tums data, så vi fick åka till backaplan, men så fanns den inte där heller. Så det blev netonnet och där fanns den. Lyckat! haha.
Sedan var det match på Gamla ullevi, Ifk Göteborg-Trelleborg FF. Så jag och Malin åkte dit, för vi jobbar efter också(samlar petflaskor). Mycket bra match, seger för blåvitt såklart! Soft dag iallafall! och imorgon  har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, får la se vad som händer. Kanske drar upp till Gymmet och solar och tränar lite! Men men, nu ska jag gå och äta. skriver senare! Pusspuss

Malin:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback