Fotboll & Robin Söder!

Som många vet så är jag väldigt fotbolls intresserad, Väldigt intresserad! Speciellt då av Ifk Göteborg!<3
Jag går på alla hemma matcherna, kan hända att jag drar på borta matcherna också! Men ända sen 2008, då mitt intresse blev ännu större var för att en viss ROBIN SÖDER kom till blåvitt. Hans spelstil, han sätt på planen. Hela han drog mig till matcherna ännu mer. Och inte bara det, utan hans utseende, harrejösses vad snygg han är! Det är inte klokt, man att man kan vara så desperat av en spelare. Det är inte bara det att han är 91:a som många tror, alltså att han är i våran ålder. För då kunde jag lika väl vart lika desperat av Niklas Bärkroth. Men så är det inte. Men iallafall, det bästa av allt är ju också att min far jobbar inom Ifk Göteborg, och han är på Kamratgården ( deras klubbstuga) Typ varje dag. Så jag kan ta mig till spelarna När jag vill. Helt underbart! Men det tråkigaste av allt är ju att det är sjukt många spelare som är skadad i blåvitt nu, samma skada också. Och en av dom är, ROBIN SÖDER! Helt sjukt, tråkigt. Värre en värst! Han kommer vara på planen nästa år igen! Bättre sent än aldrig!:) Men som sagt, många kanske tror att jag bara håller på blåvitt för sakens skull, men så är det verkligen inte. Jag har vuxit upp med blåvitt under hela min uppväxt, min pappa som har vart tränare, och nu jobbar inom blåvitt. Och min bror som har spelat i blåvitt. Så det är sanningen.  Kärlek Till Ifkgöteborg, världens Änglar!<3   Ha dt underbart! Puss

 

Kommentarer
Postat av: josefine

hade sex med han förra året mmm

2010-06-20 @ 10:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback