Helgen!

Tjatja! :)
Allt bra med er?, med mig är det gö bra!
Har inte vart hemma i helgen så det är därför det inte har kommit något inlägg, men men :) tänkte berätta lite om min helg, i Fredags var jag och familjen i Borås för min bror skulle göra teoriprov för körkort, och han klara det :D Göttmoos var det!:) så i Lördags boka jag upp honom för att han skulle köra mig till landet som ligger vid orust/tjörn. Underbart ställe men trist! Men det var ganska soft där nu för mina kusiner på mammas sida var där, dom är yngre än mig. men det funkar i vissa sammanhang. Men vi hade väldigt trevligt, bada väldigt mycket och sånt :) Sen idag, söndag så var det möte angående gothia jobbet och det börjar ju imon, gö skoj!:) ska vara parkeringsvakt, trevligt. sen blir det att jobba på invigningen, fräääckt!:) detta var en summering av min helg, hoppas ni har haft en lika trevlig som jag!:)
Pusspuss
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback