Alla har väl en barnslig sida ;)

jag blev så jädrans sur förut, för jag försökte koppla in våran vhs spelar MEN jag fick fan inte ihop sladdarna vet inte riktigt hur dem skulle sitta. Antingen funka dem inte eller så satte jag bara in i fel hål. orka inte utforska felet heller få då skulle jag bara dampa ihop. Men det jag ville se på den var inspelade filmer från när jag och min bror var små. Var så grymt längesen jag kolla på det och det är ju hur mysigt som helst att kolla på det också. Men men, får kolla med pappa när han kommer hem.





Jag och min bror som små...några år senare. Lite skillnad iaf:)?

 








Men istället satte jag mig framför tv och vad gick på sf kanalen då? Jo nils karlsson pyssling och den filmen är ju bara för söt. Alla Astrid Lindgren filmer är ju kanon bra. Än idag kan jag sitta och kolla på dem och tycker inte att det är töntigt. Men finns folk som gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback