Änglarna gråter ännu en dag..

Sitter här just nu och försöker trycka i mig mina mackor men det går verkligen ingen vidare, har ingen matlust med samtidigt är jag hungrig och vad ska man göra då liksom? Jo äta(?) Idag kommer det bli en grymt seg dag, slutar nämligen halv 5 och det värsta är att det regnar också och det gör så att dagen blir ännu segare. Sådant väder man bara vill ligga hemma och mysa, Right? Eller det finns la några som så gärna vill gå till skolan och smöra lite för lärarna! Usch, fy & blä för sådana!

På tanke på matchen som spelades i Söndags så är jag fortfarande extremt deppig faktiskt, och det kommer ta ett långt tag innan det försvinner må jag säga för jag menar det kan nog ta ett helt år, då när dem vinner guldet nästa år (som dem kommer göra).

Men nu ska jag faktiskt dra mig, måste platta håret och sådana tjejsaker som vi tjejer bara måste göra innan vi går utanför dörren.. hehe! Ha en bra dag!
Pussss





"Take a look at me now!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback