Baktime och repris...

Jag och mamma bestämde oss för att baka idag, vi brukar faktiskt ALDRIG göra men nu gjorde vi det pga att min moster fyller 40 år på Lördag och hon ska då ha partaj. Så då bad hon min mamma göra små kladdkakor för att hon är så bra på det. Själv avskyr jag kladdkaka och det är bara för att det då är så kletigt och så torrt. Men det finns människor som gillar dem, alltså typ alla människor som kommer på festen ca 70 st. Så det blev ett jädrans jobb att baka ca 100 st kladdkakor. Men det blev nog säkert gött, jag vet ju inte riktigt än. Smeten var iallafall väldigt god. Men så om det är så att om kakorna blir goda så är det JAG som har gjort dem annars skyller jag på mamma, ALLTID!:)


Då dem är som godast, innan ugnen





Resultatet, då dem INTE är goda



Kvällen tillbringades framför datan då jag såg repris av "Vem kan slå Filip och Fredrik" Lite roligt program faktiskt. Annars har jag bara legat och tänkt på morgon dagen faktiskt, för imorgon händer en del saker.. Först ska jag in till skolan(som jag egentligen inte behöver) men det är bara för att jag ska möta upp Simone & Meela för att vi ska ta svinsprutan(Läskigt) Sedan ska vi göra ett litet ärende. kl 1 så ska jag på u-samtal, segt men kan behövas.. får se lite hur jag ligger till, men som sagt jag är bara för smart liksom. Det vet ju alla:) Efter det ska vi eventuellt träffa kicki annars blir det till att åka hem för att sedan bege sig och köra 2 hårda pass på gymmet, det gillas!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback