Börjar nog bli sjuk...

ja, då var man hemma efter en lång dag i skolan..sluta nämligen halv 5 men börja ändå 10.40 så det kanske inte så långt ändå? men snart börjar jag 8 och går enda fram till halv 5 och det kommer inte att vara så omtyckt måste jag säga. Kommer nog bli riktigt jobbigt faktiskt.
Men nu känns det även som att jag är påväg att bli sjuk också, och jag får verkligen inte bli det nu, nejnejnej! Jag vill inte det. Dels för allt pluggandet och skolan, man kan inte missa ngt där. Man får inte! men också för att då kanske inte jag får träffa min darling på lördag! Men blir jag sjuk så blir jag liksom, inget mer med det?
Men nu ska jag faktiskt ta och skriva klart min saga som jag har tills imorgon...!









Ge mig sommaaaar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback