Då var det äntligens dags för...?

Yesyes, nu har jag äntligen kommit upp ur sängen efter några samtal ifrån min morfar som har försökt att ringa mig på mobilerna men han lyckades få ett svar via hemtelefonen och jag var tvungen att springa upp och svara. Jag sov faktiskt så underbart gött måste jag säga, ovanligt för min del faktiskt.
Men jaha, nu ska jag faktiskt iväg snart och KLIPPA mig, det är helt otroligt för det är så att jag nämligen är lite rädd för frisörer för det har alltid blivit fel när dem ska klippa mig, men hon jag har nu är faktiskt väldigt bra, hon förstår iallafall "mitt språk" om hur jag vill ha det. Men jag är faktiskt väldigt nervös måste jag säga, men det är jag alltid! men ni får se sen när jag har kommit hem ifrån skolan hur det blev.
lalalalal!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback