dagen är inte slut och det blir bara värre och värre och....

Just nu känner jag bara seriöst att jag vill försvinna, allt blir bara värre och värre känner jag.. Ifk göteborg förlora, och nu fick jag veta ett betyg på ett arbete som jag har suttit med i en vecka sammanlagt och det blev 12 sidor, betyger jag fick var VG så missnöjd måste jag bara säga, grymt ledsamt. Men inget jag kan göra åt faktiskt, bara ta nya steg och fortsätta(?) Och nu precis välte jag ut ett glas med vatten över mitt bord där det ligger mobiler och annat elektroniskt, jävligt lyckat känner jag. Vad väntar näst liksom, ramlar ner för trappan och blir förlamad kanske? nej det vill jag inte, men jaha.
nu orkar jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback