Dags att börja kanske?..

Sitter nu här för mig själv och funderar på vad jag ska börja med, har rätt mycket att göra idag faktiskt och man kan tro att kl är typ 8 men egentligen är den bara strax 5 vilket känns lite bättre för det betyder att jag har mer tid att göra det jag ska göra idag. 
Men skolan idag då, idag "börja" jag vid 12.40 för som jag skrev igår så skulle jag till östra idag, och vad gjorde jag där..jo jag kolla mina öron bara i och med att jag har nedsatt hörsel och sådant. Men det gick faktiskt bra, känns grymt att jag ska tillbaka om ett år igen faktiskt. Positivt är det, alltså på min behandling.
Men det var inte skönt att komma tillbaka till skolan, för jag har faktiskt haft en skön helg och inte sett fram emot att komma till skolan, usch säger jag bara. Tur att man har sådana underbara vänner i skolan, ni betyder!

Men det som ska göras idag...

  • Städa rummet
  • Plugga
  • tvätta



  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback