Den kunde faktiskt vart bättre..

Nu är man faktiskt äntligen hemma, eller jag har faktiskt vart hemma ett tag nu..men nu ligger jag iallafall i min sköna sköna säng som alla människor tycker om vilket gör mig glad! fast jag har ingen aning om varför, för min säng är la inte den goaste, men den funkar! Men nog tjötat om sänger man gör ju inget annat än att mysa eller sova! eller?

Men iallafall, måste berätta om filmen jag och Simone(nu avslöja jag) var och titta på, bröllopsfotografen! Det var nog inte den bästa filmen jag har sett. Utan mer tvärtom en av dem sämre, dem gjorde den så otroligt konstig och dem förstörde skådespelarnas roller. För man har alltid sett dem till ngt annat inte till det dem var i filmen och då pajja hela filmen pga det. Väldigt sorgligt måste jag säga faktiskt, men men! Finns bättre filmer iallafall.





Min kväll fick inget bra avslut iallafall, massa massa skit..usch fy och blä säger jag bara. Men hoppas ni har haft en bra dag/kväll!

Nu ska jag sova och drömma mig bort i paradiset där dessa problemen inte finns!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback