Det är bara för tråkigt..

Nu sitter jag här i min soffan för min säng är nämligen upptagen av en viss Pontus som ligger och sover.. men vill inte väcka honom heller så jag låter honom sova ett LITET tag till iallafall.
Men igår var vi hos hans mormor och det var faktiskt trevligt, åkte la hem vid 9 eller vad nu klockan var och då var både jag och Pontus riktigt sega. Men det var mysigt ändå måste jag säga, vi somna la vi 3 eller något. Vet faktiskt inte riktigt vad klockan var.
Men vakna upp med världens fetaste huvudvärk också och det kan nog bero på det jävla vädret vi har här i Götet, skit regn är det. Man blir faktiskt riktigt depp av det.

Vad händer idag då? jag har faktiskt ingen aning, får la se.. vet ej om Pontus åker hem idag också, vi tar det som kommer.. Men nu ska jag faktiskt gå och väcka honom.



Kusin Emilia..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback