Det är helt otroligt..

Det är helt otroligt, jag mår fortfarande dåligt av denna jädra sprutan.. kan det bara inte ta slut nu liksom. För det är inge roligt att må dåligt och då vill jag heller inte funderar på hur dåligt jag skulle må om jag verkligen fick den sprutan. För mår jag såhär dåligt och fick en liten dos av influensan så borde jag nog må extremt dåligt av den riktiga.

Men jag bestämde mig för att stanna hemma första lektionen, ska nog gå på dem resten för slutar ändå halv 3 idag. Missar ganska mkt, men får se snart om en stund hur jag ska göra. Måste iallafall gå ner till ica för att köpa lite behövliga saker.

Efter skolan ska nämligen jag och mamma dra till stan och shoppaaa, mums på det! Ska köpa nya kläder tills imorgon, min moster fyller nämligen år imon. Efter stan ska jag äntligen få träffa min älskling. Saknar honom väldigt mkt, men det blir säkert nice det.


Grattis till Bästa Josefin som fyller år idag också, 17 år!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback