Det finns allt goa människor..

Sitter just nu och kollar på programmet "ullared" och jag måste bara säga att det finns allt goa människor ändå! jag menar den familjen som åker dit och köper saker som räcker hela året (julklappar,födelsedagspresenter osv) Det är inget man heller kan trycka ner på, alla gör på sitt sätt Tycker man ändå? eller att man åker dit och firar sin 50 årsdag, det är också ett sätt! Eller att man drar ner med en kompis till campingen för att festa loss och går in på ullared innan för att köpa lite stuff till festandet. Alla gör tydligen på sitt sätt.. Själv åker jag dit för att bara kolla, köper ofta aldrig ngt där för jag hittar inget som faller mig i smaken, eller ibland kan jag det men då är det på "sak avdelningarna" köper sällan kläder därifrån! Men det är upp till varje person. Men det var bara det jag var tvungen att säga!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback