Det gör så oooont...!

Jag hade gärna velat ligga kvar och sova idag om jag ska vara helt ärlig, hade behövt den sömnen idag! Men nej, för jag är ju tränare och träningen börjar 11 så det är bara att gå upp och se glad ut, Underbart! och snart ska jag faktiskt gå till bussen men jag kröp ner mig i sängen igen faktiskt men måste nog försöka ta mig upp igen men det är lite svårt för har så ONT i kroppen faktiskt, var och träna igår med mamma ju och fyfan vad jobbigt det var! inte klokt. Min kropp är stel som fan nu asså, kan knappt röra mig! men whatever..bra träning!

Efter träningen idag ska jag faktiskt in till stan och träffa Pontus, äntligen var faktiskt en vecka sen vi sågs. Kanske inte är så lång tid(?) Men vi ses ju bara på helgen ändå. Men det blir säkert bra idag!



                                                                     Ge mig sommar!


Och idag spelar faktiskt ifkgöteborg-AIK i svenska cupen finalen..och fyfan vad blåvitt ska vinna den matchen, det skulle vara perfekt..Gnaget ska inte få ta dubbelt guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback