Det var faktiskt en av dem bättre..

Har precis kollat klart på Wallander-Läckan och kan säga det direkt att det var en av dem bättre filmerna som gjort sedan Stefan och Linda försvann ifrån filmerna. Den här filmen hade iallafall en bra handling som gjorde filmen spännande, för jag har alltid tyckt att dem har filmerna som har kommit efter har vart så överdrivna och jag har inte kunnat ta dem på lika stort "allvar" som jag gjorde med filmerna innan. För jag tycker fortfarande att filmerna har blivit sämre sedan Stefan och Linda försvann. Men jag har alltid tyckt om Wallander.




Men nu ska jag faktiskt ta och sova vilket till och med chockar mig för brukar aldrig lägga mig innan halv 11 men nu kan det ockå ha med att jag känner mig så otroligt dålig, mår verkligen inget bra. Men också att skolan tar all min kraft, jag har ingen kraft att ens plugga längre som jag hade innan. Det är verkligen inget bra för jag måste verkligen plugga för att få dem betygen jag vill ha, men det löser sig nog alltid tror jag. Det handlar om viljan och planering. Vilket jag är ganska bra på att grejja!


Nu vill faktiskt jag ha helg, och tror att det finns flera.. Men jag vill vill vill verkligen ha dt!
För jag saknar sönder min Pontus snart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback