Det var väl bara en dröm...?

Just nu sitter nog sveriges Deprimerade tjej här(?) Eller kanske inte Sveriges, men Göteborgs.. sitter faktiskt här med min underbara Ifk Göteborg kudde och önskar att det jag vart med om tidigare idag, den matchen som AIK vann med 2-1, den matchen som avgjorde vilka som vann SM-guldet..att den matchen bara var en dröm, att jag snart ska vakna upp och veta att matchen inte är avgjord. Men det kommer aldrig att ske vilket är grymt ledsamt, har nog aldrig vart så här sad över en fotbollsmatch, inte ens när jag själv spela handboll/fotboll har jag blivit så besviken. Att vara så nära SM-guldet gör mig grymt arg, att förlora på hemmaplan som vi inte har gjort på 19 matcher.. Det är inte klokt, det är inte sannorlikt. Men nu hände det och jag förstår inte hur det kan hända, vi är ju bra! Vi är liksom bäst! Vi är Ifk Göteborg..vad hände kan man ju fråga sig. Sorgligt sorgligt är det iallafall. Men snart är det iallafall final i Svenska cupen mellan samma lag igen och då hoppas jag verkligen att blåvitt vinner. Jag tror att dem gör det också, för att förlora denna seger hemma, gör så att man tänder om på nytt.

Men fotboll är ju inte det enda helgen har bestått av utan en massa annat, som jag träffa Pontus i fredags, eller han sov över här, den sötnosen! jätte mysigt. Sedan igår (Lördag) var det halloweenfest hos Meela och det var ju ganska härligt det. Men sedan så drog jag hem, eller jag mötte Pontus som hade stått och väntat på mig i över en timme vid Österlyckan, för underbar måste jag säga. Men han hade ju själv druckit så han var ju inte nykter han inte, lite roligt men borta var han också. Men helgen har iallafall varit hyfsad bra fakiskt, Men jag hade iallafall velat att mitt lov sluta på ett bättre sätt än vad det gjorde. Hade gjort mig gladare, mkt gladare! För imorgon är det skola igen, och det har jag verkligen inget sug till att gå. Fyfan säger jag bara..
Men snart är det faktiskt jullov, om ca en månad, och jag tror inte att jag är den enda som längtar dit.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback