Sommaren 09

 

Ett Två Tre Fyra jag är en Partymyra..?


Jag satt och kolla igenom en mapp på min dator.. Sommaren 09 och kan säga direkt att jag vill ha sommar nu, fyfan vilken underbar sommar jag hade. Liksom jag bara dör av saknad, denna sommaren var så speciell för det var så att verkligen ALLT hände då, jag var med om allt.

Ni ska få se, samtidigt som jag spelar en låt... se/lyssna och njuuuuut!







Cissi & Jag påväg till Donsö.

Elin, Emilia & Jag påväg till Danmark.

Cissi & Jag på UNDERBARA Gotland

Kicki & Simone en Sommardag!

Jag, Felix & Frida (kusiner) på landet

Jag & Felix

Elin & Emilia (midsommar) På landet

Bruuuudarna, mkt bad i poolen blev det.


Sunne

Gothia cup

Snyggaste parkeringsvakten för iår iallafall, sköna Kamzol.


Jag fyllde även..17 år och det firades på borås djurpark tsm med mina kusiner.





Alltså min sommar var..PERFEKT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback