Jag heter Hanna...?

 

om dig själv.
Röker du ? - naj
Snusar du ? - naj
Skolkar du ? - Najnaj
Gör du frukosten själv ? - varje dag 
Har du suttit i rätten ? - naj
Har du slagit ner någon ? -  Naj
Har du varit på strippklubb ? - naj
Vad gör du när du blöder näsblod ? - har aldrig haft näsbloood.
När grät du senast? - idag
Vem kan du prata om allt med ? Mina vänner.. dem som lyssnar.
Skriv en mening på engelska ? - fuck no
Vem pussade du senast ? - Min Pontus:>
Hur många har du hånglat med inom 24timmars-period? - usch.
Kramade du senast ? - Simone.
Vad är din högsta önskan just nu ? - vet ej faktiskt.

Vad heter den hårspray du använder ? blablabla, kommer inte ihåg.

Vem gillar du ? - Pontus och mina vänner.
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? -  grå och svart.
Känner du någon som heter Niklas ? - Jao.
Har du bärbar data ? - ja
Är du blyg ? -ibland
Vad tänker du på just nu ? - vet inte, eller jo att jag vill vara med pontus.

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?
Mage,ben eller armar ? - allt.
Bruna,blå eller gröna ögon? - Spelar ingen roll egentligen
Långt eller kort hår ? - sådär. rufsigt iallafall.
Lång eller kort ? - spelar la fan ingen roll.
Charmig eller rolig ? - både såklart.
Vad kollar du först in på det motsatta könet? - Ögon och håret
Hur stor betydelse har kläderna ? -  stor betydelse
Gillar du någon just nu från det motsatta könet ? -  ja!
Gillar någon annan dig just nu ? -  ja, det gör väl pontus dårå:O?

HAR DU
Blivit kysst ? - jaoo
Stått på scen ? - Ja.
Klättrat på berg ? - Ja! :(

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt ? - Varmt.
Blått eller rött ? - både.
Regn eller snö ? - Snö.
Ull eller bomull ? - Eh.. Jag vet inte :(
Vår eller höst ? - Vår.
Historia eller vetenskap ? - Historia.
Matte eller engelska ? - Engelska.

ÖVRIGT
Svär du för mycket ? - Mjoo, kanske det.
Vilken låt lyssnar du på just nu?- INGEN
Hur ser ditt skrivbord ut(till datorn) - Mitt knäää
hur är vädret just nu ? - mörkt, skitväder
vart skulle du vilja åka? - Thailand.
vill du ha barn ?  om jag vill
isf vad skulle dom heta ? - Amelia och alexis

SENASTE SOM DU
träffade ? - familj
pratade i telefon med - ? Mor
sov tillsammans med ? pontus

du är nöjd med:
[] din kropp
[] din snopp
[xxxx] din mage
[xxxx] dina ögon
[] ditt hår
[ ] din längd
[ ] din mun
[] dina ben
[ ]dina tänder
[] dina händer
[] dina fötter USCH!
[] hela alltet
[x] ditt liv
[x] dina vänner

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback