Du är bara för bra..

Som ni själva har sett så har det inte kommit några inlägg denna helg och allt detta beror på att jag har sovit hos min Pontus hela helgen faktiskt(vilket inte var planerat) men jag klagar faktiskt inte på att jag gjorde det för det var hur mysigt som helst. Fast det är det varje gång jag är med honom. Lite strulit i Fredags kanske, men ah sådant händer(förlåt hjärtat)! Men måste bara säga att det tråkigaste av allt när det gäller mig och Pontus, det är att vi bara kan ses på helgerna. Vilket kan bli lite för jobbigt ibland, inte det att jag INTE vill träffa han utan att jag vill träffa han mer :) saknar han ju för mkt annars. Men det är la positivt.

Just nu sitter jag faktiskt och pluggar inte direkt ovanligt om jag får säga det, men det måste ju göras.. men det bästa av allt. Jag har min underbara musik också! Då kan det ju verkligen inte bli bättre!

Imorgon börjar jag liksom efter 11 också och detta beror på att jag ska till östra imorgon, Äntligen! Varför jag ska dit har faktiskt inte ni ett skit med att göra, sry! mihi Nej men ah det är lite hemligt!




Kallar dig för MIN!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback