Du är inte ens värd 5 öre...

Muuums, vad jag egentligen gillar att sitta och skriva här faktiskt och egentligen har jag ingen mening med denna bloggen faktiskt utan det är nog mer att få skriva av mig och det känns faktiskt riktigt skönt att göra det också. Bara skriva av sig om vad som händer runt om i livet och lite elaka inlägg om saker och ting. tex KISSIE!

Men jag måste faktiskt bara säga en sak innan jag börjar skriva det jag egentligen skulle nämna, och det är att på tal om fotbollsgalan för dem som satt och kolla på det(?) varför är det så att en viss ZLATAN skulle vara nominerad till typ alla kategorier som var med, jag fattar seriöst inte. Visst i ngn kategori men förfan inte i alla, jag menar den tönten var ju inte ens med på plats utan satt där med sitt flin och stolt tacka när han fick sin guldboll(han hade spelat in det sen innan).. Visst han är en riktigt bra fotbollsspelare, men vi ALLA vet att han är det nu, dags att visa upp våra andra spelare kanske och visa vart dem går för. Och det fulaste, han spelar ju inte ens i allsvenskan som alla andra spelar som var med i programmet. Nej detta var bara för överdrivet måste jag säga. Men men, deras beslut iaf. Jag brukar faktiskt vara ganska kritisk när det gäller ngt jag inte tycker om.

och nej nu orkar jag inte skriva om det jag egentligen skulle skriva om, för nu har jag blivit för sur för att ens fortsätta.. åh jävlar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback