Du måste vara dum i huvudet..?

"Hej jag heter Alexandra och jag är bara för snygg!"
Jag kolla precis in på kisses blogg har inte vart inne där på jätte länge, och harrejävlar vad störd den människan måste vara. Hon är ju förfan inte klok nån stans. Jag menar hon tror att hon är störst bäst och vackrast men egentligen är hon en liten liten ful brud som inte vet vad hon är för något, hon har den bloggen för det är det enda sättet hon kan få uppmärksamhet. Jag menar hon sitter och kränker ner på människor som är feta,fula och allt det dära negativa. Jag fattar inte vad hon tjänar på det(?) ååh blir så trött på allt det där, harrejösses säger jag bara.. hon är bara för pinsam! och nej, nu tror ni säkert att jag är avundsjuk på henne, men det är nog den sista människan som jag skulle vara avis på, seriöst! och varför skriver jag om henne då, jo för att jag måste bara få skriva av mig om vad jag tycker om henne! ETT STORT SKÄMT!
Pinsam är vad du är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback