En bra start på morgon är...

Godmorgooon, hoppas ni alla har sovit gött för det har iallafall jag gjort till en mesta del iallafall, vaknat upp en del och undrat vart jag varit men somna om ganska fort efter det vilket var tur det. Liksom palla vakna upp helt pigg och sen inte veta vad man ska göra, Jobbigt är det! Jag är hungrig men så fort jag ser mat så vill jag inte ha, men så brukar det vara på morgonen.. och jag vakna upp och läste ett sms som jag fatta 0 på. åh ni märker att jag älskar att vakna vid 6 på morgonen, det är underbart! eller inte.

Men iallafall efter skolan idag (slutar halv 1) så ska jag hem och plugga plugga och ännu mera plugga för att bli klar med ett arbete som jag ska skicka in imorgon. Sen har jag la en massa andra skit läxor också, SUCK! Men vill ju inte sitta med det under helgen för imorgon är det FREDAG! Underbart, vad händer då? ingen aning.

Men nu ska jag snart traska till bussen, ha en bra dag!

Puuuusss



Sooova!


Kommentarer
Postat av: Malin

Gumman vill ud träffas någon dag? :)

2009-11-12 @ 13:18:08
URL: http://mseger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback