En väldigt bra helg ;)

Ojsan, inget inlägg på ett tag och det har faktiskt vart skönt att inte ha suttit vid datan men nu har jag faktiskt haft min anledning till varför jag inte har kunnat skriva något och det beror helt enkelt på att i Lördags var det fest för min moster sedan sov jag över för att jag var barnvakt, när jag kom hem i Söndags åkte jag direkt hem till Min älskling och sov över hos honom.

Men min helg har faktiskt vart väldigt skön,rolig,mysig, konstig typ en helg av alla smaker och det kändes väldigt bra faktiskt. Det bästa av allt var att jag fick avsluta min bra helg hos Pontus fast jag inte direkt fick någon sömn men att vara med honom känns verkligen helt underbart, alltså helt perfekt. Det är grymt jobbigt att lämna honom för då vet man att man inte ses förens nästa helg.

Idag var det skolan igen också, och det var inget kul faktiskt..helt enkelt riktigt förjävla segt måste jag säga.. drabbades av panikångest igen och det är inte roligt och nu vet jag inte riktigt varför jag gjorde det heller. Men det bara kom liksom.

Men nu är det inte långt kvar till jullovet, hela 18 dagar kvar eller mer 17 dagar kvar, sedan har man lov i ca 3 veckor tror jag.

Men jag tänkte nu lägga in bilder ifrån festen i Lördags...









Det var faktiskt riktigt skoj på festen, men tråkigt nog att vi var tvungna att åka tidigt för annars skulle vi inte komma hem.

Kommentarer
Postat av: mariana DG

riktigt fin

2009-12-19 @ 21:30:56
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback