I like it...

Måste bara säga att jag har världens underbaraste..träningsverk! Fyfan vad ont i kroppen jag har, det är inte klokt faktiskt. Och självklart är man så smart att man ska iväg och träna snart med mamma. Just MRL magerumpalår där jag har ont. Men det kommer kännas så skönt efter(hoppas jag).

Men på tal om något annat så gjorde jag världens tabbe imorse, jag trodde eller hade för mig av någon anledning att vi börja halv 9 idag så jag gick upp extra tidigt men efter ett tag då när jag hade klätt på mig så kände jag att det inte riktigt kunde stämma för vi skulle nämligen bowla idag men vanligtvis börjar vi 9.20 så varför skulle vi börja tidigare? Men självklart hade jag tagit fel på tiden..som vanligt! Hjärnan är inte med mig känner jag. Men bowlingen var faktiskt riktig rolig, vi hade många fina samtal om egentligen killarna har fått sin metod av att då pulla tjejer. Ifrån bowlingklotet såklart. Att man inte kom på det tidigare.


Simoneeee.







lite roligt med min mobil.


Kommentarer
Postat av: rebecca :D

Snygga bilder :D

2009-11-21 @ 15:19:14
URL: http://garnskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback