ibland är det lite skoj..

Säger godmorgon till er alla...

Måste bara berätta om min konstiga natt, det var så att jag låg och kolla på film igår kväll och det var INTE meningen att jag skulle somna, men självklart gjorde jag ju det ändå.. Jag somna typ vid halv 10 och jag sov fram till halv 1 ungefär. Fast jag vakna inte normalt där kan jag säga utan det var liksom som att något hade hänt, jag bara reste mig upp och liksom ställde mig på golvet och börja andas extremt fort, Fick panik! Men sedan la jag mig ner normalt igen som om något inte hade hänt. Men nu vakna jag upp helt utvilad också, underbart!

Idag blir det nog en kanon dag för på idrottslektionen ska vi bowla(inte världens bästa hall) Men det kommer nog bli rätt skoj faktiskt. Sen har vi bara en 3 timmarslektion, och det är den sista med Victoria för sedan försvinner hon igen, GÖTT!



Se!!
Jag kan faktiskt bowla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback