Ibland kan det också vara jobbigt...

Dålig uppdatering? Oh yes! men jag har mina själ faktiskt. Men min helg då, som dem flesta har läst var att min Pontus sov över, men även idag också vilket kändes riktigt skönt faktiskt för jag fick ett grymt tråkigt besked faktiskt så det var skönt att han stanna, (fast jag våga inte riktigt säga att jag ville att du skulle stanna).
Men skolan idag, det har nog vart den värsta skoldagen på gymnasiet, det måste jag seriöst säga. Så ledsamt och så mycket tårar.. har vart så dystert fast lite skratt också. Men kicki gumman, vi alla står bakom dig nu!

och vad gör jag nu, jo jag funderar på om jag ska göra lite mat eller vad jag ska göra..Pontus gick precis och det var lite tråkigt, men men jobbet kallar eller vad säger man?


Du är ljuset i mitt liv nu, du dök upp ifrån "ingenstans" och tog mig till detta..lämna mig inte! Jag behöver dig.





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad är det som har hänt ?? =( =(

Vill veta

2009-11-23 @ 18:56:02
URL: http://garnskor.blogg.se/
Postat av: Kicki

GUD! Jag älskar och saknar er sååååå mycket <333333 TACK TILLSAMMANS ÄR VI VERKLIGEN STARKA! <3

2009-11-29 @ 21:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback