ig på matte provet?..

Det bästa idag var faktiskt att vi fick sluta tidigare,kl 3 och det var riktigt skönt för skulle ju egentligen sluta vid halv 5 men det bero på att det är utvecklingssamtal idag och imorgon. Och alla är lediga imorgon förutom dem som har u-samtal då, och jag är en av dem. Men jag kan fortfarande få sova ut imorgon, för ska inte dit förens vid 1.

Idag hade vi matteprov och det kändes som om det gick åt helvete faktiskt, allt jag hade "pluggat" försvann ur mitt huvud och det är inte direkt ovanligt när det gäller matten.. Men vad fan, det är ju så lätta tal sånt borde man kunna. Vi börja en ny kurs idag också, psykologi och jag måste bara säga att min lärare är så extremt "porrig" av sig. Lite skönt så men ändå läskigt.



Kommentarer
Postat av: Jennie

vem har ni?? :)

2009-11-24 @ 18:30:49
URL: http://jennieedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback