Jag är bara för duktig;)

Nu är man äntligen hemma efter 2 grymt hårda pass, ni anar inte hur segt det var att träna idag. Först var det 1 timme Bodypump efter det var de 45 min indoorwalking. Harrejävlar dog ju nästan har så ont i min kropp nu också. Men känner mig faktiskt duktigt efter att ha tränat så mycket. Men att jag var så sliten idag kan nog bero på att jag tog den jävla svinspruta idag, och det gjorde faktiskt inte ont men det är lite ömt i armen. Men jag klagar iallafall inte.

Nu snart börjar faktiskt mitt favoritprogam.. jo efterlyst och det ska bli gottgott att kolla på det, men lyckas alltid somna i soffan vilket jag inte får göra idag för jag ska nämligen plugga lite efter efterlyst vilket är väldigt sent, men vad fan..det måste liksom göras;)



För er som inte vet vad indoor walking är så kolla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback