Jag säger det bara en gång idag...

GODMORGON!
Denna morgon är jag väldigt seg faktiskt, vakna upp mitt inatten typ som att vakna upp ur koma och bara reste mig upp och undra vart jag var någonstans det var faktiskt lite läskigt. Men somna om efter en stund igen, SKÖNT!

Jaha, nu är det faktiskt snart dags för skola igen (SUCK) och det ska la bli skoj, eller ah beror vad som händer idag i skolan faktiskt. Kan ta och "Busa" till det iallafall, så det blir lite skojj! Men sen vi fick in D klassen så har den blivit för konstig, jag menar i ettan så hade vi grymt skoj varje dag det var liksom skoj att gå till skolan men nu har man sådana skithögar i klassen så man ah jag vet inte vad. 

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg! :)

2009-11-11 @ 09:39:46
URL: http://theironyofalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback