Julpyntat, fest;)

Nu har man äntligen pyntat klart mitt rum, vilket jag egentlingen ville jag göra imorgon men jag tror inte att mina föräldrar kommer att orka göra det för idag ska vi nämligen på fest hos min moster som fyller 40 så det kommer nog bli en del drickande och av det blir man rätt slapp dagen efter. Men jag ska iallafall baka pepparkakor imorgon, det har jag bestämt. med eller utan mamma skiter jag i.

Jag saknar redan min Pontus som lämna mig redan vid 1 idag så det var riktigt tråkigt faktiskt, men men sådant får man väl räkna med. Men nästa helg ska vi baneme vara längre med varandra.

Men nu ska jag iallafall göra mig iordning, lägger in en bild sen hur allt blev...





Den bästa!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback