Kan det bara inte sluta..

Idag var det faktiskt en riktigt skön skoldag måste jag säga, först börjar man halv 9 istället för 8 som vanligt. Det var historia om vara i 45 min typ.. Sedan fick man sluta vid halv 12 när vi egentligen sluta halv 2. Detta kallar ju lyx, enligt mig då! Men efter det så åkte vi in till stan, så mycket vänner jag träffa också, alla var så pigga och glada, vad är det som har hänt (?). Och jag fick mig en sköönt skratt inne på skopunkten(förlåt Simone) Men dem skona var inte snygga!

Men iallafall nu ligger jag här i min säng och funderar på om jag ska göra mat eller om jag ska börja städa mitt "vackra" rum? får se vad jag väljer..men först ska jag nog vila en stund, eller kolla på film! Äsch det blir bra vilket som..

Men nu skulle man helst av allt bara vilja åka utomlands, till ngt supervarmt ställe där man bara kan vara och ha det gött, för jag menar det här jävla skit vädret går mig på nerverna..det är så tråkigt. Man blir bara på myshumör(menar inte sex) utan då att ligga inne i myskläder och kolla på film.




Min min min, efter Pontus och Söder då!

"Tack Göteborg, ni är kärlek för mig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback