killar är bara för störda ibland...

Jag visste att min dag skulle bli som den blev, massa som tjöta om den jävla matchen igår.. sjukt irreterande och så sjukt respektlöst! Fattar ni inte själva att man blir riktigt sur om ni ska hålla på.. det handlar om ett Sthlms lag! Det handlar om AIK! Hållkäften istället.

Men det inte bara det enda som hände idag, utan jag skulle nämligen till Axess akuten idag också för att byta mina tabletter mot magkatarren så jag satte mig och vänta, och jag fråga om jag skulle behöva sitta i kön för att bara byta tabletter och de behövde jag. Så jag satt där i en timme. kommer fram och då säger hon att jag inte ska få tabletterna där utan att jag ska kontakta min vårdcentral, asså så idiotisk måste jag säga. Att hon inte kunde säga det direkt så slapp jag sitta i den jävla långa kön!

Ni kanske märker att jag är sur, men det är jag också..för jag är så trött på allt nu känner jag. Helt seriöst.. dagens killar är ju störda i hövet också! Harrejösses,vilken dag måste jag säga. Just nu hade jag bara velat ligga på en strand och sola.. Ensam!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback