Kvällen som blev natt...

Nu är det faktiskt kväll, klockan är ju inte så mycket..men mycket för min kropp som är helt slut och bara egentligen vill sova. Men jag känner att jag inte kan gå och lägga mig nu för då kommer jag bli helt seg imorgon vilket jag inte vill vara.
Men ja, vad har hänt ikväll? Jo min underbara Cissi kom förbi hos mig ikväll och gjorde mig sällskap, och det var faktiskt skönt att träffa henne igen för jag träffar inte henne så ofta vilket är väldigt synd. Men vi har faktiskt extremt roligt när vi väl ses och det är positivt det. Men ikväll gjorde vi faktiskt inte något speciellt, typ kolla på idol.

Men nu då? Vad händer nu? jo jag tror faktiskt att jag ska ta och kolla på en film och bara slappa..är ju ensam hemma ikväll vilket är väldigt tråkigt för jag gillar inte att vara ensam hemma i detta stora hus. Vem vet vad som lever under min säng liksom? hihi

Men måste vara utvilad tills imorgon för då ska jag träffa min typ loverboy Pontus.. vi ska hem till hans mormor och äta tror jag väl sedan ska vi hem till mig och mysa.

Tror lika väl att jag ska ta och sova också, lika bra att göra det.. att somna till film är så otroligt mysigt så det blir nog det. Så nana gött så skriver jag nog imorgon.


"Sexy bitch"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback