Men då var det dags igen...

Asså jag kom på en sak.. det är så att det med svininfluensan, liksom jag menar om det nu är så att den sprutan ska skydda på att få den influensan men jag förstår då inte varför det är så många som blir så sjuka efter att dem har tagit dem(?) visst jag vet att man kan få biverkningar så som feber och sånt, och det vet jag att många har fått ( har två föräldrar som har feber nu) Men det ska bara hålla 1-2 dagar sen ska det vara över men jag vet flera som har vart sjuka en längre tid och det stämmer inte direkt att man ska vara det? betyder det då att dem har fått influensan eller att den bara tog längre verkan på människan? om jag ska vara ärlig så fattar jag ingeting av den sprutan det ändå jag vet är att jag måste ta den, men jag är inte rädd för sprutor!

Men en annan sak, ni som följer programmet "ullared" Ni kommer känna igen denna killen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback