Nu får det vara slut..

Jag är helt konstigt trött, helt förvirrad men jag vet också varför jag är det.. och det är för att jag är så grymt trött på skolan nu så det finns inte. Alltså så mkt läxor och skit vi har fått. Jag menar egentligen skulle man behöva sitta hela helgen och plugga, men aldrig i livet att jag ska göra det. Finns inte ens chans att jag gör det. Men nu imorgon är det iallafall helg och det ska bli underbart tycker jag, och jag vet inte än vad som händer, men det ser vi imorgon. Men idag blev jag iallafall lite glad för jag fick min nya mobil, mums säger jag bara! En samsung 2800 jet heter den. Måste bara berätta om skolan idag, eller vad ska jag berätta.. jo jag fick värsta panikångest under svenskalektionen. Jag visste inte vad jag skulle ta vägen, men den underbara Simone lugna ner mig vilket var bra.
men nu är det dags för plugg plugg och lite mera plugg igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback