nu sitter jag bara här..eller?

Just nu sitter jag bara här med en grymt smärta i bröstet, och det är inte så jätte positivt måste jag säga för det betyder att magkatarren inte blir bättre utan antingen ligger den på samma som förut eller så blir den sämre och sämre och det kan ju leda till magsår vilket gör mig grymt rädd faktiskt..jag vill ju bli frisk! Jag orkar med sådant just nu, inte när det är så mkt i skolan som ska göras..nejnej! Verkligen inte!

Men iallafall skolan idag, usch nej fyfan vad sur jag blev när jag satt på spårvagen påväg till skolan, då fick jag sms ifrån Simone och hon säger att vi inte ska ha någon skapande lektion och det gjorde mig riktigt sur för den lektionen är nämligen 3 timmar lång och då fattar inte jag varför vi inte får veta sådant dagen innan, nej men det är bra att man kommer till skolan eller vadå!? Men vi gick och satte oss på donken först sedan gick vi upp till skapande salen och arbeta faktiskt, men kom ju inte längre fram för det.. menar inte ofta man jobbar när man har håltimma. Men jag blir faktiskt riktigt trött på sån skit om jag får säga det, borde hon la fatta själv att man inte blir direkt glad av det!  Just då har man lust att kalla henne kärring fast hon är riktigt skön!

Men just nu borde jag iallafall..plugga,städa mitt rum och allt detta skulle jag göra igår, men jag orkar verkligen ingeting just nu, jag är helt slutkörd. Just nu skulle jag bara kunna hoppa av skolan för att den gör mig så jävla stressad.. ni anar inte hur dåligt man mår pga skolan. Så fort det blir Fredag så kan man skrika av lycka för att man blir så glad av att man TROR att man ska få skippa skolan iallafall över helgen, men nej oftast har vi massa saker då också, vilket jag inte tycker är rätt!


Just nu vill jag faktiskt bara vara med dig, i din famn, jämte dig! allt för att bara få känna din kropp emot min!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Du, tvåan är jobbigast, tänk bara på att sen har du bara ett år kvar och det är så jävla kul så man glömmer år två. Var positiv! du orkar!

2009-11-04 @ 20:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback