Nu ska jag behöva plågas igenom denna dagen

Till och med änglarna gråter idag(det regnar) För förlusten igår, hur långt ska det behöva gå.. och nu när jag snart ska till skolan, hur många kommer inte hålla på då? nejnej jag orkar verkligen inte med det. Detta är så deprimerande måste jag säga, och nu när jag var där nere så hade min pappa hängt upp sin ifkkostym för att han skulle med efter(om dem nu skulle tagit guldet) till kamratgården för att festa. Men nu blev den kvarhängandes där. Vilket gjorde mig ledsen att se faktiskt.

Men nu är det en dag i skolan att ta, inget skoj! vill inte till skolan.. Men det går snabbt.. bara 2 lektioner idag! sedan efter det ska jag tillbaka till axess för att få andra tabletter! Hade velat sola idag också, men får se vad kl blir när jag kommer hem sedan.

Men ha en bra dag!


vill bara vara nära dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback