Nu ska jag sovaaaa...

Har precis kollat klart på en film tsm med mamma, filmen vi såg var Heartbreak hotell och den är faktiskt rikigt skön måste jag säga. Man blir lite go i kroppen av den( och då menar jag den musiken dem spelar och när dem är på krogen) Ser så sjukt skoj ut måste jag säga. För mig är det ju över ett halvår kvar innan jag kommer in på krogen. Men men, väntar man på ngt gött väntar man aldrig för länge, Right?

Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig i sängen och sätta på ngn annan film hade jag tänkt, får la ta och somna till den. Kommer vara riktigt ensamt i sängen nu bara i och med att jag har sovit jämte min Pontus hela helgen. Men får la klara mig utan honom dådå, fast det hade vart bättre med honom jämte sig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback