påväg till skolan.. men?

Klockan är nu strax 7 och jag ska snart bege mig till bussen för att sedan åka till skolan vilket jag verkligen ser framemot(eller inte) idag kände jag verkligen för att stanna hemma. Jag orkade verkligen inte ta mig upp idag klockan 6 som jag skulle och därför har jag inte hunnit fixa mig eller ätit frukost vilket är katastrof, men slängde bara på mig lite kläder det får duga liksom..inga bra väder för att "klä upp" sig heller i.
Jag känner också just nu att jag är påväg att bli sjuk, och nej jag får verkligen inte bli sjuk, jag vill inte bli sjuk..för då försvinner min helg åt ingeting jag som ändå har planerat den lite och denna planeringen ledde till... INGEN SOVMORGON denna helgen heller, usch fy och blä vad jag behöver sova känner jag.. bara att få sova ut det hade vart underbart!
Men nu ska faktiskt jag packa ner böckerna och sedan dra  mig, ha en bra dag!
Puussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback