Snart kanske..?

Det är Fredag och jag sitter här, jag sitter framför datorn..det är något som inte stämmer känner jag. Varför sitter jag här, jo för att jag väntar på att Pontus ska komma, men jag har ingen aning om när han kommer och jag känner att jag börjar bli rätt otålig nu på att vänta liksom. Men men, får la hoppas att han hör av sig snart!

Måste bara säga att jag har haft en grymt underbar stund (3-4timmar) med mamma på stan, det var hur mysigt som helst och det blev bara en massa köp hela tiden. Men skulle egentligen bara köpa kläder för imorgon(då min moster ska ha fest, fyller år) men det blev en massa andra köp också.. men det är underbart det, Tack Mamma!

Annars idag, skolan var ju bara där halva dagen för att jag mådde dåligt imorse, men mådde inte direkt bättre när jag gick till skolan men känner att jag inte får missa saker i skolan för man hamnar för långt efter då och det orkar jag verkligen inte med. Men vi fick sluta tidigare ändå och det var skönt.

 


Det är vi.


Men nu blir det att gå och kolla på idol med mamma medans jag väntar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback