Starka känslor..

Nu var då Ullared slut, eller det var ett tag sen men alltid lika roligt det programmet asså. Måste allt åka dit någon dag känner jag. Inte för att jag brukar hitta saker där, men det är grymt roligt att åka dit.
Sitter och småglor lite på Faddergalan, men det är ju jävligt sorgligt att kolla på det för så många barn som inte har det som oss. Barn som kanske får mat en ggn i veckan. Usch för det, men samtidigt ska inte vi ha dåligt samvete för det, för vi kan inte direkt hjälpa att allt är uppbyggt som det är MEN vi kan ge dem en hjälpande hand.

Men ska faktiskt dra ner och duscha nu eller snart iallafall för måste lägga mig tidigt idag för jag måste försöka få lite sömn ta igen den natten som var nu. Och imorgon börjar jag även tidigt och jag har prov läxförhör som jag inte ens har pluggat till. Men tar det på bussen imorgon.

Jag satt och tänkte på en sak, och det var på min yngsta kusin (Emilia) Vilken stor tjej hon har blivit, 8 år och egentligen är inte det gammalt, men för mig som har levt med henne sen hon föddes. Men kom på det i helgen att hon inte är den där lilla ungen utan hon är stor nu och man kan inte gå och bära runt på henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback