trodde jag skulle vara gladare...

svar till en kommentar jag fick till inlägget om fotbollsgalan: Jag måste bara säga att detta är min blogg, jag skriver vad jag tycker och tänker, och jag skriver mina åsikter om ALLT jag vill, men bara för att det är negativt så betyder inte det att jag ska sluta kolla på det! Och var snäll och skriv namn istället för att vara så jävla fega och var anonym din tönt!:)


Jag kom precis hem ifrån skolan och det är inte det roligaste att sluta kl halv 5, jag menar man är aldrig hemma innan 5 då pga rusningstrafiken som är då. Men det är inget man kan klaga på tycker jag utan det är bara att se glad ut och må bra eller ngt sånt iallafall. Men skolan idag då, usch fyfan vad jag har varit sur.. och detta beror på att 2 stycken människor är så jävla falska av sig så man håller på och nästan aa jag vet inte, men det gör mig så jävla sur. Och det dem gör är så grymt taskigt mot en viss person som står mig nära.
Annars idag har det la inte vart så jätte roligt, jag menar jävla skit väder asså! Man blir så extremt depp och jag vet inte vad men det är tråkigt. Allt blir bara negativt, och jag har bara fått negativa saker emot mig idag.


jag vet inte riktigt vart du vill komma, men jag hoppas att du gör det som känns rätt och det som blir bäst!



Ta mig tillbaka till Gotland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback