Vad ska jag göra nu..?

Jag sitter här ensam i mitt rum, eller ah ensam i hela huset och funderar på vad jag ska göra..jag har nämligen grymt tråkigt måste jag säga. Har typ tvättat,städat,lagat mat,städat köket.. och nu pallar inte jag mera för jag har grymt ont i bröstet och magen(magkatarren) funderar på om jag ska sätta på en film eller vad jag ska göra! När mina föräldrar kommer hem har jag faktiskt ingen aning om, får la se när dem dyker upp! Kanske ska ta och ringa min bror och snacka lite med honom! Finns mycket jag vill göra nu asså!
Men skulle helst vilja åka utomlands..men om man bara hade kunnat göra det asså. Jag sitter och pratar om ingeting just nu känner jag.. åååh!






Sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback