-Inlåst!

"Jag sitter här, inne på mitt rum. Hör tystnade susa igenom rummet! Det är nu man känner sig inlåst i sitt egna rum. Mina känslor för mina föräldrar börjar bli rikigt svaga, jag känner inte igen dem längre!"

Det är såhär jag skulle kunna tänka om mina föräldrar, men snart börjar jag också göra det. För nu känner jag att dem börjar gå för långt med det dem håller på med. Jag menar jag har inte mina föräldrar hemma längre.
Antingen jobbar dem eller så är dem uppe i Sunne hos min bror, jag menar är det rätt att göra så? Nej det tycker verkligen inte jag. Dem själva tror att jag tycker det är skönt att dem är borta så mycket, men i själva verket tycker jag att det är riktigt sorgligt. Jag vill ha dem hemma någon gång iallafall.

Men iaf, min helg har vart PERFEKT, eller det är de minsta man kan säga.. Men det är har iaf varit riktigt skön. Fredag tillbringa jag kvällen hos Pontus vilket var riktigt mysigt. Lördag spela mitt lag matcher(gick ingen vidare) Senare på kvällen kom mina flickor hem på middag hos mig och det var faktiskt rikigt mysigt och skönt. Känns som om jag inte har vart med dem på evigheter och ändå träffar jag dem varje dag i skolan! Senare kom även Pontus och han sov över och det var ännu mysigare. Fast att somna halv 6 på morgonen och gå upp vid 12 för att man inte kan sova längre kändes inte bra, men Pontus låg kvar den trötta killen.

Skolan idag bestod av en lektion, Historia! Ska jag vara ärlig så minns jag ingeting av vad hon sa på hela lektionen. Vi prata om medeltiden iaf. Men jag var knappt närvarande men det gick bra ändå.

Nepp, nu väntar engelska plugget sen blir det att titta på Ifk Göteborg-Malmö! Kom igen nu blåvitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback