-Självklart hanna!

Ja, nu sitter man återigen här framför datan.. och den gör jag fortfarande av en anledning. PLUGG! Det tar aldrig slut ska ni veta, så fort man har gjort klart allt så får man bara nya grejer vilket gör mig så grymt irreterad. Jag orkar inte sitta inne efter skolan VARJE dag. Jag har ett liv utöver skolan och det trodde jag dem förstod. Men tydligen inte. Rök ihop med min Engelska lärare idag IGEN. Hon är bara för mycket måste jag säga.. och det är samma diskussion varje lektion. Att hon inte ger sig, jag fattar inte. Jag vill bara ha helg nu, och imorgon ska jag träffa Sötnosen Pontus igen, vilket gör mig på gött humör. Vad vi ska göra har jag faktiskt ingen aning om, men jag ska iallafall hem till honom och det ska bli mys. Men först har jag ju skolan att fixa, men imorgon blir det nog väldigt skön dag. Inte så många lektioner vilket är rätt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback