2 månader kvar till julafton..

Första dagen på lovet och det känns inte ngt sisådär speciellt,utan känns mer som helst men det kanske har sin förklaring det är ju faktiskt helg! Men detta lovet ska jag faktiskt bara ta det lugnt,umgås med vänner och åka upp till min älskade storebror i Sunne och det ska blir så ***** underbart måste jag säga! Usch vad jag saknar honom, har inte träffat honom sen..ah jag vet inte ens när jag träffa honom sist.
Men jag tar varje dag som kommer, vill ju helst inte att lovet ska gå för snabbt men det blir säkert bra!
Men idag ska jag få njuta av dagen med Pontus!


Jag vet inte vad jag ska säga, jag vet inte vart jag befinner mig, jag vet inte vad jag känner.. det är så otroligt mycket nu som händer i mitt liv så jag vet varken ut eller in längre. Men jag hoppas bara på det positiva faktiskt!








Hej broder, jag saknar dig(L)


Kommentarer
Postat av: emma

han saknar dej med, ska bli kul när du kommer :)

2009-10-24 @ 18:48:27
URL: http://eccopecco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback